Specjalista ds. wsparcia technicznego

Dodane Czwartek, 25 Czerwca 2020, 17:52:43, ID ogłoszenia: 60137
Do negocjacji
Specjalista ds. wsparcia technicznego
Wyświetleń: 333

Opis ogłoszenia

Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta
z językiem polskim

Miejsce pracy: Katowice

ZADANIA:

• Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych związanych z użytkowaniem takich produktów jak smartfony, laptopy czy tablety
• Budowanie dobrego wizerunku firmy

OCZEKIWANIA:

• Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym (warunek konieczny)
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
• Sprawna obsługa MS Office
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
• Mile widziana obsługa systemu iOS

OFERUJEMY:

• Umowę zlecenie
• Premie wynikowe
• Elastyczny grafik pracy
• Realną ścieżkę kariery
• Pracę w ścisłym centrum Katowic (na czas COVID-19 możliwość pracy zdalnej)

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Trying to get property 'type' of non-object

Filename: views/show.php

Line Number: 209

Backtrace:

File: /home/lokalnie/public_html/katowicelokalnie.pl/application/views/show.php
Line: 209
Function: _error_handler

File: /home/lokalnie/public_html/katowicelokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 557
Function: view

File: /home/lokalnie/public_html/katowicelokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Sandra Kobior (więcej ogłoszeń)

Opis ogłoszenia

Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta
z językiem polskim

Miejsce pracy: Katowice

ZADANIA:

• Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych związanych z użytkowaniem takich produktów jak smartfony, laptopy czy tablety
• Budowanie dobrego wizerunku firmy

OCZEKIWANIA:

• Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym (warunek konieczny)
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
• Sprawna obsługa MS Office
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
• Mile widziana obsługa systemu iOS

OFERUJEMY:

• Umowę zlecenie
• Premie wynikowe
• Elastyczny grafik pracy
• Realną ścieżkę kariery
• Pracę w ścisłym centrum Katowic (na czas COVID-19 możliwość pracy zdalnej)