Specjalista ds. wsparcia technicznego
Dodane Czwartek, 25 Czerwca 2020, 17:52:43, ID ogłoszenia: 60137Opis ogłoszenia
Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta
z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
ZADANIA:
• Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych związanych z użytkowaniem takich produktów jak smartfony, laptopy czy tablety
• Budowanie dobrego wizerunku firmy
OCZEKIWANIA:
• Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym (warunek konieczny)
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
• Sprawna obsługa MS Office
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
• Mile widziana obsługa systemu iOS
OFERUJEMY:
• Umowę zlecenie
• Premie wynikowe
• Elastyczny grafik pracy
• Realną ścieżkę kariery
• Pracę w ścisłym centrum Katowic (na czas COVID-19 możliwość pracy zdalnej)
Opis ogłoszenia
Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta
z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
ZADANIA:
• Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych związanych z użytkowaniem takich produktów jak smartfony, laptopy czy tablety
• Budowanie dobrego wizerunku firmy
OCZEKIWANIA:
• Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym (warunek konieczny)
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
• Sprawna obsługa MS Office
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
• Mile widziana obsługa systemu iOS
OFERUJEMY:
• Umowę zlecenie
• Premie wynikowe
• Elastyczny grafik pracy
• Realną ścieżkę kariery
• Pracę w ścisłym centrum Katowic (na czas COVID-19 możliwość pracy zdalnej)