Bankier ds. Sprzedaży Telefonicznej
Dodane Środa, 26 Lipca 2017, 15:04:03, ID ogłoszenia: 11828Opis ogłoszenia
Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Firma specjalizuje się w rekrutacjach stałych, pracy tymczasowej, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych. Eksperci Grupy Progres działają w ponad 20. prężnie działających oddziałach na terenie Polski i Ukrainy. Firmie, w ciągu 15 lat, zaufało ponad 1300 firm. Rocznie zatrudnia 20 tysięcy pracowników.
Aktualnie dla naszego klienta – jednego z największych banków w Polsce – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Bankier ds. Sprzedaży Telefonicznej
Nr referencyjny: BST/08/17
Miejsce: Warszawa, Katowice
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
• Wykonywanie połączeń telefonicznych do stałych klientów banku w oparciu o różnorodne bazy;
• Udzielanie informacji oraz dopasowanie oferty produktowej firmy – produkty oferowane przez bank to m.in. kredyty gotówkowe, pożyczki;
• Bieżąca obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami banku;
• Opiekowanie się obecnymi klientami banku, dbając jednocześnie o najwyższą jakość obsługi;
• Procesowanie dokumentów związanych z umowami kredytowymi;
• Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Od kandydata oczekujemy:
• Doświadczenia w obsłudze klienta;
• Wykształcenia średniego, dodatkowym atutem będzie wyksztalcenie wyższe;
• Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych;
• Odpowiedzialności, samodzielności oraz konsekwencji w działaniu;
• Ukierunkowania na realizację zadań oraz osiągania założonych celów;
• Umiejętnego posługiwania się poprawną polszczyzną;
• Efektywności w organizowaniu czasu swojej pracy – umiejętność pracy pod presją czasu;
• Mile widziana znajomość produktów i usług bankowych.
Nasz klient oferuje:
• Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na pełen etat;
• Wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjne premie miesięczne, adekwatne do osiąganych wyników;
• Szkolenie wdrożeniowe oraz pakiet szkoleń wspierających dalszy rozwój kompetencji;
• Stabilne godziny pracy – wolne weekendy;
• Określona ścieżka awansu wewnątrz firmy;
• Dodatki pozapłacowe: karta Multisport, prywatna opieka medyczna – w tym również opieka stomatologiczna, pakiet ubezpieczeń itp.;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie budowania relacji z klientami, sprzedaży produktów bankowych oraz negocjacjach;
• Pracę w przyjaznym, młodym i energicznym zespole.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o aplikowanie poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ teraz".
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209.
Opis ogłoszenia
Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Firma specjalizuje się w rekrutacjach stałych, pracy tymczasowej, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych. Eksperci Grupy Progres działają w ponad 20. prężnie działających oddziałach na terenie Polski i Ukrainy. Firmie, w ciągu 15 lat, zaufało ponad 1300 firm. Rocznie zatrudnia 20 tysięcy pracowników.
Aktualnie dla naszego klienta – jednego z największych banków w Polsce – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Bankier ds. Sprzedaży Telefonicznej
Nr referencyjny: BST/08/17
Miejsce: Warszawa, Katowice
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
• Wykonywanie połączeń telefonicznych do stałych klientów banku w oparciu o różnorodne bazy;
• Udzielanie informacji oraz dopasowanie oferty produktowej firmy – produkty oferowane przez bank to m.in. kredyty gotówkowe, pożyczki;
• Bieżąca obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami banku;
• Opiekowanie się obecnymi klientami banku, dbając jednocześnie o najwyższą jakość obsługi;
• Procesowanie dokumentów związanych z umowami kredytowymi;
• Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Od kandydata oczekujemy:
• Doświadczenia w obsłudze klienta;
• Wykształcenia średniego, dodatkowym atutem będzie wyksztalcenie wyższe;
• Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych;
• Odpowiedzialności, samodzielności oraz konsekwencji w działaniu;
• Ukierunkowania na realizację zadań oraz osiągania założonych celów;
• Umiejętnego posługiwania się poprawną polszczyzną;
• Efektywności w organizowaniu czasu swojej pracy – umiejętność pracy pod presją czasu;
• Mile widziana znajomość produktów i usług bankowych.
Nasz klient oferuje:
• Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na pełen etat;
• Wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjne premie miesięczne, adekwatne do osiąganych wyników;
• Szkolenie wdrożeniowe oraz pakiet szkoleń wspierających dalszy rozwój kompetencji;
• Stabilne godziny pracy – wolne weekendy;
• Określona ścieżka awansu wewnątrz firmy;
• Dodatki pozapłacowe: karta Multisport, prywatna opieka medyczna – w tym również opieka stomatologiczna, pakiet ubezpieczeń itp.;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie budowania relacji z klientami, sprzedaży produktów bankowych oraz negocjacjach;
• Pracę w przyjaznym, młodym i energicznym zespole.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o aplikowanie poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ teraz".
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209.