Wirtualne biuro w centrum Katowic + obsługa asystencka

Dodane Czwartek, 21 Listopada 2019, 11:25:49, ID ogłoszenia: 39749
Do negocjacji
Wirtualne biuro w centrum Katowic + obsługa asystencka
Wyświetleń: 240

Opis ogłoszenia

Doskonałe miejsce na ulokowanie Twojego biznesu to MBIURO Katowice.

Jak nas znaleźć ?
Biuro usytuowane jest w centrum Katowic na ulicy Jana III Sobieskiego 11/E6 czynne od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
Centrum Biznesowe OPOLSKA 22 stanowi zespół obiektów biurowych znajdujących się u zbiegu ulic Opolskiej 22 i Jana III Sobieskiego 11.Obiekt przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych, posiada trzy windy.

Nasze biuro składa się z trzech pomieszczeń: recepcji, sali konferencyjnej oraz gabinetu pracowników .W związku z tym zapewniamy możliwość organizacji spotkań, szkoleń czy konferencji, a to doskonałe rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Udogodnienia : klimatyzacja, szybkie łącze internetowe WIFI, dogodna lokalizacja. Do dyspozycji naszych Klientów oddajemy profesjonalny sprzęt potrzebny do przeprowadzenia konferencji i szkoleń.

W OFERCIE:
• Adres do korespondencji/ wraz ze skanowaniem (adres w cenie 629zł/rok , adres ze skanowaniem 829zł/rok!)
• Odbiór korespondencji przychodzącej
• Powiadomienie e-mail ( płatne SMS)
• Dostęp do panelu internetowego
• Obsługa telefoniczna na dedykowanym numerze
• Księgowość ( Księgi Handlowe,KPiR)
• kancelaria (pomoc prawna, rejestracja spółek)
• Sprzedaż gotowych spółek

KONIECZNIE ZADZWOŃ I DOWIEDZ SIĘ WIECEJ:
tel kom. 602 395 495 oraz tel. 32 700 37 20

Opis ogłoszenia

Doskonałe miejsce na ulokowanie Twojego biznesu to MBIURO Katowice.

Jak nas znaleźć ?
Biuro usytuowane jest w centrum Katowic na ulicy Jana III Sobieskiego 11/E6 czynne od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
Centrum Biznesowe OPOLSKA 22 stanowi zespół obiektów biurowych znajdujących się u zbiegu ulic Opolskiej 22 i Jana III Sobieskiego 11.Obiekt przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych, posiada trzy windy.

Nasze biuro składa się z trzech pomieszczeń: recepcji, sali konferencyjnej oraz gabinetu pracowników .W związku z tym zapewniamy możliwość organizacji spotkań, szkoleń czy konferencji, a to doskonałe rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Udogodnienia : klimatyzacja, szybkie łącze internetowe WIFI, dogodna lokalizacja. Do dyspozycji naszych Klientów oddajemy profesjonalny sprzęt potrzebny do przeprowadzenia konferencji i szkoleń.

W OFERCIE:
• Adres do korespondencji/ wraz ze skanowaniem (adres w cenie 629zł/rok , adres ze skanowaniem 829zł/rok!)
• Odbiór korespondencji przychodzącej
• Powiadomienie e-mail ( płatne SMS)
• Dostęp do panelu internetowego
• Obsługa telefoniczna na dedykowanym numerze
• Księgowość ( Księgi Handlowe,KPiR)
• kancelaria (pomoc prawna, rejestracja spółek)
• Sprzedaż gotowych spółek

KONIECZNIE ZADZWOŃ I DOWIEDZ SIĘ WIECEJ:
tel kom. 602 395 495 oraz tel. 32 700 37 20