Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckima

Dodane Wtorek, 07 Sierpnia 2018, 18:46:41, ID ogłoszenia: 17794
Do negocjacji
Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckima
Wyświetleń: 369

Opis ogłoszenia

Obecnie dla naszego Klienta, światowego lidera w outsourcingu usług Contact Center poszukujemy Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.

Zadania:
• merytoryczne wsparcie klienta biznesowego w języku niemieckim
• kontakt przychodzący przy pomocy 3 kanałów: chat, mail oraz telefon
• odpowiadanie na zapytania związane ze statusem produktów i płatności
• bieżąca kontrola stanu zamówień oraz ruchu w serwisie internetowym
• pomoc w optymalizacji ogłoszeń dotyczących sprzedaży przedmiotów

Co oferujemy?
• Stałe wynagrodzenie oraz możliwe do uzyskania premie
• Pracę z codziennym wykorzystaniem umiejętności językowych
• Elastyczny czas pracy w godz. 6-22.00
• Benefity: prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa

Jeśli tylko:

• Znasz język niemiecki na poziomie B2
• Jesteś komunikatywny i otwarty
• Chcesz się uczyć nowych rzeczy
• Dobrze znasz pakietu MS Office
• Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta

Wyślij do nas swoje CV!

Proszę o załączenie do aplikacji klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb bieżących i przyszłych procesów: rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy prowadzonych przez Grupa Jobme S.A., Jobme S.A., Jobme Now S.A.; Joblease sp. z o.o.; Skillegro sp. z o.o. na rzecz klientów wskazanych wyżej podmiotów, a także na przekazywanie moich danych do klientów wskazanych wyżej podmiotów w związku z realizowanymi przez Grupę Jobme S.A., Jobme S.A., Jobme Now S.A.; Joblease sp. z o.o.; Skillegro sp. z o.o. procesami: rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Jobme S.A. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Plac Solny 15.
Pełne dane w zakresie realizacji obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania danych osobowych znajdują się pod linkiem www.jobme.pl/obowiazek-informacyjny-(RODO)

Opis ogłoszenia

Obecnie dla naszego Klienta, światowego lidera w outsourcingu usług Contact Center poszukujemy Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.

Zadania:
• merytoryczne wsparcie klienta biznesowego w języku niemieckim
• kontakt przychodzący przy pomocy 3 kanałów: chat, mail oraz telefon
• odpowiadanie na zapytania związane ze statusem produktów i płatności
• bieżąca kontrola stanu zamówień oraz ruchu w serwisie internetowym
• pomoc w optymalizacji ogłoszeń dotyczących sprzedaży przedmiotów

Co oferujemy?
• Stałe wynagrodzenie oraz możliwe do uzyskania premie
• Pracę z codziennym wykorzystaniem umiejętności językowych
• Elastyczny czas pracy w godz. 6-22.00
• Benefity: prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa

Jeśli tylko:

• Znasz język niemiecki na poziomie B2
• Jesteś komunikatywny i otwarty
• Chcesz się uczyć nowych rzeczy
• Dobrze znasz pakietu MS Office
• Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta

Wyślij do nas swoje CV!

Proszę o załączenie do aplikacji klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb bieżących i przyszłych procesów: rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy prowadzonych przez Grupa Jobme S.A., Jobme S.A., Jobme Now S.A.; Joblease sp. z o.o.; Skillegro sp. z o.o. na rzecz klientów wskazanych wyżej podmiotów, a także na przekazywanie moich danych do klientów wskazanych wyżej podmiotów w związku z realizowanymi przez Grupę Jobme S.A., Jobme S.A., Jobme Now S.A.; Joblease sp. z o.o.; Skillegro sp. z o.o. procesami: rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Jobme S.A. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Plac Solny 15.
Pełne dane w zakresie realizacji obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania danych osobowych znajdują się pod linkiem www.jobme.pl/obowiazek-informacyjny-(RODO)