Regionalny Kierownik Sprzedaży

Dodane Niedziela, 04 Września 2016, 16:49:18, ID ogłoszenia: 4957
Do negocjacji
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Wyświetleń: 738

Opis ogłoszenia

Regionalny Kierownik Sprzedaży

OPIS STANOWISKA:
• Budowanie i rozwijanie relacji z Partnerami.
• Nawiązywanie relacji z potencjalnymi Partnerami w regionie,
• Realizacja celów sprzedażowych w podległym regionie
• Realizowanie procesu wstępnej weryfikacji potencjału współpracy z przyszłymi Partnerami,
• Standaryzacja oraz kontrolowanie jakości obsługi klientów przez Partnera,
• Prowadzanie regularnych prezentacji i szkoleń Partnerów,
WYMAGANIA:
• Wykształcenie średnie,
• Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (wymagane w pośrednictwie finansowym),
• Praktycznej znajomości rynku finansowego,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
• Umiejętność tworzenia długofalowej strategii współpracy z Partnerami zewnętrznymi,
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (MS Excel, Word),
• Samodzielność, inicjatywa, gotowość do podejmowania odpowiedzialności, bardzo dobra organizacja pracy,
• Prawo jazdy kat. B (czynne).
OFERUJEMY:
• Atrakcyjne warunki wynagradzania (część stała + zmienna),
• Realny wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia,
• Narzędzia potrzebne do wykonywania pracy (telefon, laptop, samochód),
• Cele sprzedażowe dopasowane do indywidualnych doświadczeń,
• Profesjonalny program szkoleniowo-wdrożeniowy,
• Elastyczne godziny pracy,
• Konkurencyjną gama produktów finansowych,
• Dla najlepszych pakiet indywidualnie dopasowanych bonusów
Aplikuj na adres mailowy wraz z klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Opis ogłoszenia

Regionalny Kierownik Sprzedaży

OPIS STANOWISKA:
• Budowanie i rozwijanie relacji z Partnerami.
• Nawiązywanie relacji z potencjalnymi Partnerami w regionie,
• Realizacja celów sprzedażowych w podległym regionie
• Realizowanie procesu wstępnej weryfikacji potencjału współpracy z przyszłymi Partnerami,
• Standaryzacja oraz kontrolowanie jakości obsługi klientów przez Partnera,
• Prowadzanie regularnych prezentacji i szkoleń Partnerów,
WYMAGANIA:
• Wykształcenie średnie,
• Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (wymagane w pośrednictwie finansowym),
• Praktycznej znajomości rynku finansowego,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
• Umiejętność tworzenia długofalowej strategii współpracy z Partnerami zewnętrznymi,
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (MS Excel, Word),
• Samodzielność, inicjatywa, gotowość do podejmowania odpowiedzialności, bardzo dobra organizacja pracy,
• Prawo jazdy kat. B (czynne).
OFERUJEMY:
• Atrakcyjne warunki wynagradzania (część stała + zmienna),
• Realny wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia,
• Narzędzia potrzebne do wykonywania pracy (telefon, laptop, samochód),
• Cele sprzedażowe dopasowane do indywidualnych doświadczeń,
• Profesjonalny program szkoleniowo-wdrożeniowy,
• Elastyczne godziny pracy,
• Konkurencyjną gama produktów finansowych,
• Dla najlepszych pakiet indywidualnie dopasowanych bonusów
Aplikuj na adres mailowy wraz z klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."