Process Specialist z językiem niemieckim

Dodane Czwartek, 04 Grudnia 2014, 11:26:23, ID ogłoszenia: 746
Do negocjacji
Process Specialist z językiem niemieckim
Wyświetleń: 1481

Opis ogłoszenia

HRO Recruitment to brand firmy HRO Personnel, dynamicznie rozwijającego się dostawcy usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta kandydatów na stanowisko:

Process Specialist z j. niemieckim
Miejsce pracy: Katowice


Zadania:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie działu audytu w codziennych działaniach:
Przegląd sprawozdań finansowych (statutowe i IFRS)
Przygotowanie informacji na temat działalności gospodarczej klienta
Wykonywanie sprawozdań oraz analiz finansowych
Wykonywanie innych zadań zleconych



Idealny Kandydat:
Wykształcenie wyższe (Finanse, Ekonomia, Księgowość, Matematyka, języki obce – mile widziane ale nie konieczne)
Wiedza z zakresu księgowości mile widziana
Umiejętności analityczne oraz zwracanie uwagi na szczegóły
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz języka angielskiego
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz umiejętność pracy w grupie
Umiejętność pracy pod presją czasu
Wiedza praktyczna z zakresu MS Office
Zdolność do pracy pod presją czasu


Nasz Klient oferuje:
Stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin w międzynarodowym środowisku
Ścieżki kariery oraz możliwości rozwoju
Kursy oraz treningi przygotowujące do pracy
Możliwość pracy w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży


Osoby spełniające wymagania oraz zainteresowane pracą zapraszamy do przesłania CV:
mforys@hrorecruitment.pl

Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
„Zgadzam się na wykorzystanie przez HRO Recruitment, który jest brandem HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182 danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
Uwaga! Aplikacje niezawierające powyższej klauzuli nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.




Opis ogłoszenia

HRO Recruitment to brand firmy HRO Personnel, dynamicznie rozwijającego się dostawcy usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta kandydatów na stanowisko:

Process Specialist z j. niemieckim
Miejsce pracy: Katowice


Zadania:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie działu audytu w codziennych działaniach:
Przegląd sprawozdań finansowych (statutowe i IFRS)
Przygotowanie informacji na temat działalności gospodarczej klienta
Wykonywanie sprawozdań oraz analiz finansowych
Wykonywanie innych zadań zleconych



Idealny Kandydat:
Wykształcenie wyższe (Finanse, Ekonomia, Księgowość, Matematyka, języki obce – mile widziane ale nie konieczne)
Wiedza z zakresu księgowości mile widziana
Umiejętności analityczne oraz zwracanie uwagi na szczegóły
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz języka angielskiego
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz umiejętność pracy w grupie
Umiejętność pracy pod presją czasu
Wiedza praktyczna z zakresu MS Office
Zdolność do pracy pod presją czasu


Nasz Klient oferuje:
Stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin w międzynarodowym środowisku
Ścieżki kariery oraz możliwości rozwoju
Kursy oraz treningi przygotowujące do pracy
Możliwość pracy w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży


Osoby spełniające wymagania oraz zainteresowane pracą zapraszamy do przesłania CV:
mforys@hrorecruitment.pl

Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
„Zgadzam się na wykorzystanie przez HRO Recruitment, który jest brandem HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182 danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
Uwaga! Aplikacje niezawierające powyższej klauzuli nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.