Pracownik ds. Administracyjno-księgowych
Dodane Wtorek, 03 Kwietnia 2018, 12:03:30, ID ogłoszenia: 15933Opis ogłoszenia
Opis stanowiska:
Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym:
*Sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej.
*Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc. ).
*Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie.
*Administracyjne wsparcie działów firmy.
*Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego .
*Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu
*Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp).
*Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmami i ich komórkami organizacyjnymi.
Wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe
Dobra znajomość :
a) języka angielskiego
b) bardzo dobra znajomość: Excel, World – wymóg konieczny
c) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professional
d) obsługi urządzeń biurowych
Umiejętność :
*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi,
*Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie
*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
*Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
*możliwość dalszego rozwoju zawodowego
*pracę w międzynarodowym środowisku
*umowa o pracę, pełny etat
Opis ogłoszenia
Opis stanowiska:
Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym:
*Sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej.
*Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc. ).
*Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie.
*Administracyjne wsparcie działów firmy.
*Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego .
*Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu
*Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp).
*Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmami i ich komórkami organizacyjnymi.
Wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe
Dobra znajomość :
a) języka angielskiego
b) bardzo dobra znajomość: Excel, World – wymóg konieczny
c) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professional
d) obsługi urządzeń biurowych
Umiejętność :
*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi,
*Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie
*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
*Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
*możliwość dalszego rozwoju zawodowego
*pracę w międzynarodowym środowisku
*umowa o pracę, pełny etat