Praca biurowa z j. niemieckim - Obsługa Klienta Biznesowego
Dodane Piątek, 08 Grudnia 2017, 16:13:50, ID ogłoszenia: 14227Opis ogłoszenia
Dla naszego klienta - firmy o globalnym zasięgu, istniejącej w Polsce od ponad 20 lat, obsługującej kontrahentów z branż m.in. e-commerce, bankowości oraz elektroniki, poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością j. niemieckiego (min. B2) na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
Osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za pierwszą linię wsparcia klientów biznesowych (klienci kontaktują się telefonicznie, mailowo oraz poprzez chat).
Wymagamy:
- znajomości j. niemieckiego na poziomie min. B2,
- komunikatywności,
- dobrej znajomości obsługi komputera.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowym zespole na rzecz światowego lidera branży e-commerce,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość pracy na pełny etat, 3/4 lub 1/2 etatu,
- pracę w elastycznych godzinach,
- wynagrodzenie: 5000 zł/m-c brutto + dodatki za pracę w weekendy + premie miesięczne w wysokości do 1000 zł brutto,
- benefity pozapłacowe (karta MultiSport/ prywatna opieka medyczna),
- pakiet relokacyjny: 2000 zł (dla osób spoza województwa śląskiego),
- dogodną lokalizację pracy (GPP Business Park),
- profesjonalne szkolenie wstępne (płacimy za Twój czas spędzony na szkoleniu).
APLIKUJ!
Wyślij swoje CV do dnia 18.12.2017 na adres: cv@irkl.pl
Więcej informacji uzyskasz pod nr tel. 535 995 195
Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami.”
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy.
Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.
Opis ogłoszenia
Dla naszego klienta - firmy o globalnym zasięgu, istniejącej w Polsce od ponad 20 lat, obsługującej kontrahentów z branż m.in. e-commerce, bankowości oraz elektroniki, poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością j. niemieckiego (min. B2) na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
Osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za pierwszą linię wsparcia klientów biznesowych (klienci kontaktują się telefonicznie, mailowo oraz poprzez chat).
Wymagamy:
- znajomości j. niemieckiego na poziomie min. B2,
- komunikatywności,
- dobrej znajomości obsługi komputera.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowym zespole na rzecz światowego lidera branży e-commerce,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość pracy na pełny etat, 3/4 lub 1/2 etatu,
- pracę w elastycznych godzinach,
- wynagrodzenie: 5000 zł/m-c brutto + dodatki za pracę w weekendy + premie miesięczne w wysokości do 1000 zł brutto,
- benefity pozapłacowe (karta MultiSport/ prywatna opieka medyczna),
- pakiet relokacyjny: 2000 zł (dla osób spoza województwa śląskiego),
- dogodną lokalizację pracy (GPP Business Park),
- profesjonalne szkolenie wstępne (płacimy za Twój czas spędzony na szkoleniu).
APLIKUJ!
Wyślij swoje CV do dnia 18.12.2017 na adres: cv@irkl.pl
Więcej informacji uzyskasz pod nr tel. 535 995 195
Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami.”
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy.
Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.