Młodszy Inspektor ds. Obsługi Reklamacji
Dodane Poniedziałek, 11 Stycznia 2016, 16:25:33, ID ogłoszenia: 2686Opis ogłoszenia
Młodszy Inspektor ds. Obsługi Reklamacji
Rejon: KATOWICE
Nr ref. ZW/01/GŻ
Umowa o pracę na czas określony, do 30.09.2016
Zakres obowiązków
• Rejestrowanie i aktualizacja zgłoszeń w bazie reklamacyjnej
• Ocena zasadności reklamacji lub zaadresowanie reklamacji do rozstrzygnięcia przez właściciela obszaru biznesowego, którego dotyczy reklamacja
• Wystawianie dokumentów rozliczających uznane reklamacje
• Przekazywanie informacji zwrotnej Klientowi o rozstrzygnięciu reklamacji
• Współpraca i wymiana informacji podczas procesowania reklamacji pomiędzy Działem Reklamacji a funkcjami: Centrum Finansowym HGSS, Sprzedaż, Logistyka, Dział Jakości
• Analiza przyczyn powstawania reklamacji i współpraca z różnymi działami / funkcjami w celu opracowywania rozwiązań, które zredukują liczbę reklamacji w danym obszarze
Od kandydatów oczekujemy
• Wykształcenia min. średniego
• Dobrych umiejętności komunikacyjnych i analitycznych
• Umiejętności planowania własnej pracy i wykonywania zadań pod presją czasu
• Sumienności, dbałości o jakość wykonywanych zadań
• Dobrej znajomość procesu obsługi zamówień i fakturowania
• Podstawowej znajomość technologii produkcji piwa
• Bardzo dobrej znajomości systemu SAP
• Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
• Znajomości języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
Opis ogłoszenia
Młodszy Inspektor ds. Obsługi Reklamacji
Rejon: KATOWICE
Nr ref. ZW/01/GŻ
Umowa o pracę na czas określony, do 30.09.2016
Zakres obowiązków
• Rejestrowanie i aktualizacja zgłoszeń w bazie reklamacyjnej
• Ocena zasadności reklamacji lub zaadresowanie reklamacji do rozstrzygnięcia przez właściciela obszaru biznesowego, którego dotyczy reklamacja
• Wystawianie dokumentów rozliczających uznane reklamacje
• Przekazywanie informacji zwrotnej Klientowi o rozstrzygnięciu reklamacji
• Współpraca i wymiana informacji podczas procesowania reklamacji pomiędzy Działem Reklamacji a funkcjami: Centrum Finansowym HGSS, Sprzedaż, Logistyka, Dział Jakości
• Analiza przyczyn powstawania reklamacji i współpraca z różnymi działami / funkcjami w celu opracowywania rozwiązań, które zredukują liczbę reklamacji w danym obszarze
Od kandydatów oczekujemy
• Wykształcenia min. średniego
• Dobrych umiejętności komunikacyjnych i analitycznych
• Umiejętności planowania własnej pracy i wykonywania zadań pod presją czasu
• Sumienności, dbałości o jakość wykonywanych zadań
• Dobrej znajomość procesu obsługi zamówień i fakturowania
• Podstawowej znajomość technologii produkcji piwa
• Bardzo dobrej znajomości systemu SAP
• Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
• Znajomości języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym