Księgowy/a z językiem angielskim

Dodane Środa, 04 Marca 2020, 11:26:15, ID ogłoszenia: 54694
Do negocjacji
Księgowy/a z językiem angielskim
Wyświetleń: 367

Opis ogłoszenia

Opis stanowiska:
W dziale OtC:księgowanie wyciągów bankowych i alokowanie płatności przychodzących
W dziale PtP:księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności
W dziale RtR:przygotowaniem sprawozdań finansowych/raportów okresowych; wykonywanie księgowań w księdze głównej, prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych itp.; uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi; konsolidacja oraz potwierdzanie sald oraz transakcji w spółkach grupy
Oraz:
Czynności związane z zamknięciem miesiąca
Utrzymywanie kontaktu z dostawcami (monitoring należności / terminów płatności, uzgadnianie salda rozrachunków itp.)
Utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu sprzedaży / zakupów klienta
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej
Zapewnienie zgodności działań z procedurami
Aktywna współpraca z innymi działami oraz jednostkami firmy z krajów niemieckojęzycznych
Możliwość uczestniczenia w projektach przenoszenia wiedzy z innych europejskich lokalizacji firm

Wymagania:
Wykształcenie min. licencjackiew obszarze Finansów, Rachunkowości lub pokrewnych
Doświadczeniew finansach, preferowane w obszarze BPO/SSC
Bardzo dobra znajomosć języka angielskiego i/lub niemieckiego (min. B2)
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
Umiejętność szybkiego uczenia się
Dokładność i dobra organizacja czasu, zorientowanie na szczegóły
Energia i chęć do działania

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/25125

Opis ogłoszenia

Opis stanowiska:
W dziale OtC:księgowanie wyciągów bankowych i alokowanie płatności przychodzących
W dziale PtP:księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności
W dziale RtR:przygotowaniem sprawozdań finansowych/raportów okresowych; wykonywanie księgowań w księdze głównej, prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych itp.; uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi; konsolidacja oraz potwierdzanie sald oraz transakcji w spółkach grupy
Oraz:
Czynności związane z zamknięciem miesiąca
Utrzymywanie kontaktu z dostawcami (monitoring należności / terminów płatności, uzgadnianie salda rozrachunków itp.)
Utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu sprzedaży / zakupów klienta
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej
Zapewnienie zgodności działań z procedurami
Aktywna współpraca z innymi działami oraz jednostkami firmy z krajów niemieckojęzycznych
Możliwość uczestniczenia w projektach przenoszenia wiedzy z innych europejskich lokalizacji firm

Wymagania:
Wykształcenie min. licencjackiew obszarze Finansów, Rachunkowości lub pokrewnych
Doświadczeniew finansach, preferowane w obszarze BPO/SSC
Bardzo dobra znajomosć języka angielskiego i/lub niemieckiego (min. B2)
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
Umiejętność szybkiego uczenia się
Dokładność i dobra organizacja czasu, zorientowanie na szczegóły
Energia i chęć do działania

Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/25125