Honda Civic VI Aerodeck, 2000r, 2.0iTD, 240000

Dodane Piątek, 28 Września 2018, 11:20:05, ID ogłoszenia: 18762
3 500 zł
Honda Civic VI Aerodeck, 2000r, 2.0iTD, 240000
Wyświetleń: 624

Opis ogłoszenia

Opis oferty:
Honda Civic VI generacji Aerodeck (kombi) 2.0 iTD
pojemność: 1994 cm3
Numer Silnika: 20T2N- 000 - wyświetl numer -
Moc: 74KW/105KM
rok produkcji: 2000
Kraj pochodzenia: Austria
Kolor: Srebrny Metalik NH-614M
liczba miejsc siedzących: 5
Ilość drzwi: 5
nr rej: SM 88378
nr VIN: SHHMC3770YU200242
Data pierwszej rejestracji: 14.08.2000

Data Pierwszej rejestracji w Polsce: 09.01.2012
Przegląd Ważny do

Wyposażenie:
ABS
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka Powietrzna pasażera
centralny zamek
immobiliser
Elektrycznie sterowane lusterka boczne
Elektryczne szyby przednie
elektryczne szyby tylne
elektrycznie sterowane reflektory przednie
Wspomaganie kierownicy
Relingi dachowe
Klimatyzacja
Radio CD/MP3
Alufelgi

Jestem drugim właścicielem w kraju. Samochód zakupiłem w 2012 roku. Poniżej szczegóły:

Opony : 2x Pierelli Cintuaro Verde 185/65R14 -data zakupu 11.04.2018 (Faktura) + ubezpieczenie ważne do 10.04.2019
2x BF Goodrich 185/65R14 data profukcji 2014
Na felgach Aluminiowych

Samochód po wymianie filtrów oraz oleju
Przegląd ważny do 24.01.2019
ubezpieczenie OC ważne do 17.10.2018

Zestaw opon zimowych wraz z felgami stalowymi + 4x kołpaki: 2xDunlop (1 sezon) oraz 2x Bridgestone (3 sezony)

Akumulator zakupiony w Grudniu 2016 (dowód zakupu)
Wymiana amortyzatorów przednich 06.2017
ostatnia wymiana rozrządu 194000
Nowe reflektory przednie wymiana: pazdziernik 2017
Bardzo ekonomiczny silnik spalanie 6-7 w trasie poniżej 6sciu jest możliwe
Poza tym samochód w ciągłej eksploatacji na bieżąco usuwane wszystkie usterki oraz wymieniane płyny i filtry.

Silnik nie kopci, nie spala oleju, turbina nigdy nie sprawiała problemów. Zimą odpala przy dużych mrozach.
samochodem jeżdżę od 2012r z silnikiem nie było żadnych poważnych problemów. poza wymianą jednego przewodu gumowego, termostatu oraz czujnika masowego powietrza.
Zawieszenie pracuje bardzo dobrze, hamulce również 100% sprawne łącznie z ABS
Samochód wymaga poprawek lakierniczych. Uszkodzony tylny zderzak (plastikowy)
Klimatyzacja nieszczelna instalacja. Po nabiciu przed sezonem po 2 miesiącach uciekł cały czynnik. Jednak sprężarka jak i cała reszta układu są sprawne.

Opis ogłoszenia

Opis oferty:
Honda Civic VI generacji Aerodeck (kombi) 2.0 iTD
pojemność: 1994 cm3
Numer Silnika: 20T2N- 000 - wyświetl numer -
Moc: 74KW/105KM
rok produkcji: 2000
Kraj pochodzenia: Austria
Kolor: Srebrny Metalik NH-614M
liczba miejsc siedzących: 5
Ilość drzwi: 5
nr rej: SM 88378
nr VIN: SHHMC3770YU200242
Data pierwszej rejestracji: 14.08.2000

Data Pierwszej rejestracji w Polsce: 09.01.2012
Przegląd Ważny do

Wyposażenie:
ABS
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka Powietrzna pasażera
centralny zamek
immobiliser
Elektrycznie sterowane lusterka boczne
Elektryczne szyby przednie
elektryczne szyby tylne
elektrycznie sterowane reflektory przednie
Wspomaganie kierownicy
Relingi dachowe
Klimatyzacja
Radio CD/MP3
Alufelgi

Jestem drugim właścicielem w kraju. Samochód zakupiłem w 2012 roku. Poniżej szczegóły:

Opony : 2x Pierelli Cintuaro Verde 185/65R14 -data zakupu 11.04.2018 (Faktura) + ubezpieczenie ważne do 10.04.2019
2x BF Goodrich 185/65R14 data profukcji 2014
Na felgach Aluminiowych

Samochód po wymianie filtrów oraz oleju
Przegląd ważny do 24.01.2019
ubezpieczenie OC ważne do 17.10.2018

Zestaw opon zimowych wraz z felgami stalowymi + 4x kołpaki: 2xDunlop (1 sezon) oraz 2x Bridgestone (3 sezony)

Akumulator zakupiony w Grudniu 2016 (dowód zakupu)
Wymiana amortyzatorów przednich 06.2017
ostatnia wymiana rozrządu 194000
Nowe reflektory przednie wymiana: pazdziernik 2017
Bardzo ekonomiczny silnik spalanie 6-7 w trasie poniżej 6sciu jest możliwe
Poza tym samochód w ciągłej eksploatacji na bieżąco usuwane wszystkie usterki oraz wymieniane płyny i filtry.

Silnik nie kopci, nie spala oleju, turbina nigdy nie sprawiała problemów. Zimą odpala przy dużych mrozach.
samochodem jeżdżę od 2012r z silnikiem nie było żadnych poważnych problemów. poza wymianą jednego przewodu gumowego, termostatu oraz czujnika masowego powietrza.
Zawieszenie pracuje bardzo dobrze, hamulce również 100% sprawne łącznie z ABS
Samochód wymaga poprawek lakierniczych. Uszkodzony tylny zderzak (plastikowy)
Klimatyzacja nieszczelna instalacja. Po nabiciu przed sezonem po 2 miesiącach uciekł cały czynnik. Jednak sprężarka jak i cała reszta układu są sprawne.