First Line Support Engineer
Dodane Wtorek, 07 Lutego 2017, 11:07:37, ID ogłoszenia: 7856Opis ogłoszenia
Agencja Rekrutacyjna PGB HR dla jednego ze swoich kluczowych klientów, który jest głównym dostawcą usług biznesowych dla firm działających lokalnie jak i na całym świecie, poszukuje osoby na stanowisko:
First Line Support Engineer (Helpdesk)
Lokalizacja: Katowice
Opis stanowiska:
-Wsparcie użytkownika i prowadzenie szkoleń,
-Administracja/wsparcie Backup,
-Instalacja i konfiguracja komputerów stacjonarnych/laptopów,
-Administracja i instalacja systemu OS i SW,
-Podstawowe wsparcie systemów sieciowych.
Wymagania:
-Doświadczenie na podobnym stanowisku (HelpDesk, First Line Support, IT Specialist),
-Dobra znajomość Microsoft Office 2007/2010,
-Znajomość systemu Microsoft 7,
-Znajomość technik optymalizacyjnych opartych na ITIL,
-Zaplecze techniczne: Sieci, AD, DHCP, DNS, serwer Windows 2012R2,
-Biegła znajomość języka Angielskiego.
Klient oferuje:
-Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o UoP, B2B (w zależności od preferencji),
-Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne podnoszące kwalifikacje zawodowe (poparte certyfikatami),
-Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (biura zlokalizowane w ponad 80 krajach świata),
-Pracę w firmie, która została określona największym graczem na globalnym rynku (outsourcing usług finansowych, księgowych, płacowych),
-Pracę w firmie dla której najważniejszymi wartościami są: szacunek wobec pracownika, możliwości poszerzania własnych umiejętności.
Opis ogłoszenia
Agencja Rekrutacyjna PGB HR dla jednego ze swoich kluczowych klientów, który jest głównym dostawcą usług biznesowych dla firm działających lokalnie jak i na całym świecie, poszukuje osoby na stanowisko:
First Line Support Engineer (Helpdesk)
Lokalizacja: Katowice
Opis stanowiska:
-Wsparcie użytkownika i prowadzenie szkoleń,
-Administracja/wsparcie Backup,
-Instalacja i konfiguracja komputerów stacjonarnych/laptopów,
-Administracja i instalacja systemu OS i SW,
-Podstawowe wsparcie systemów sieciowych.
Wymagania:
-Doświadczenie na podobnym stanowisku (HelpDesk, First Line Support, IT Specialist),
-Dobra znajomość Microsoft Office 2007/2010,
-Znajomość systemu Microsoft 7,
-Znajomość technik optymalizacyjnych opartych na ITIL,
-Zaplecze techniczne: Sieci, AD, DHCP, DNS, serwer Windows 2012R2,
-Biegła znajomość języka Angielskiego.
Klient oferuje:
-Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o UoP, B2B (w zależności od preferencji),
-Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne podnoszące kwalifikacje zawodowe (poparte certyfikatami),
-Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (biura zlokalizowane w ponad 80 krajach świata),
-Pracę w firmie, która została określona największym graczem na globalnym rynku (outsourcing usług finansowych, księgowych, płacowych),
-Pracę w firmie dla której najważniejszymi wartościami są: szacunek wobec pracownika, możliwości poszerzania własnych umiejętności.