E-mailowe Wsparcie Klienta z językiem niemieckim
Dodane Środa, 15 Maja 2019, 15:49:36, ID ogłoszenia: 22864Opis ogłoszenia
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista Ds.E-mailowego Wsparcia Klienta niemieckojęzycznego
Lokalizacja: Katowice Centrum
Zakres obowiązków:
E-mailowe wsparcie klientów niemieckojęzycznych (tylko e-mailowe, żadnych telefonów)
Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów\
Profesjonalne wsparcie klienta oraz budowanie świadomości marki
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
Dobra znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1- w piśmie
Znajomość systemu operacyjnego Windows,
Zorientowanie na klienta.
Gotowość do pracy w godzinach nocnych
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Nasz Klient oferuje:
Doświadczenie w międzynarodowym środowisku w wielojęzycznym zespole,
Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin,
Pracę w godzinach 22:00-6:00
Wynagrodzenie 6000 brutto
Pakiet socjalny (karta Multisport Plus, ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny i inne),
Profesjonalne szkolenia,
Możliwość podjęcia pracy i rozpoczęcia szkoleń w maju lub w czerwcu
Jeśli jesteś zainteresowana/y wyślij nam koniecznie swoje CV na adres ng@recruiters.com.pl
Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych
Opis ogłoszenia
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista Ds.E-mailowego Wsparcia Klienta niemieckojęzycznego
Lokalizacja: Katowice Centrum
Zakres obowiązków:
E-mailowe wsparcie klientów niemieckojęzycznych (tylko e-mailowe, żadnych telefonów)
Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów\
Profesjonalne wsparcie klienta oraz budowanie świadomości marki
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
Dobra znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1- w piśmie
Znajomość systemu operacyjnego Windows,
Zorientowanie na klienta.
Gotowość do pracy w godzinach nocnych
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Nasz Klient oferuje:
Doświadczenie w międzynarodowym środowisku w wielojęzycznym zespole,
Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin,
Pracę w godzinach 22:00-6:00
Wynagrodzenie 6000 brutto
Pakiet socjalny (karta Multisport Plus, ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny i inne),
Profesjonalne szkolenia,
Możliwość podjęcia pracy i rozpoczęcia szkoleń w maju lub w czerwcu
Jeśli jesteś zainteresowana/y wyślij nam koniecznie swoje CV na adres ng@recruiters.com.pl
Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych