Customer Service Specialist
Dodane Piątek, 28 Lutego 2020, 16:04:12, ID ogłoszenia: 54331Opis ogłoszenia
Opis stanowiska:
Profesjonalna obsługa klientów, zarówno telefonicznie jak i mailowo,
Budowanie pozytywnych relacji z klientami będąc na pierwszej linii kontaktu,
Codzienna współpraca z handlowcami, delegowanie zadań,
Dynamiczne reagowanie na pojawiające się problemy, szukanie rozwiązań,
Koordynacja dostaw z Europy, rozwiązywanie pojawiających się niejasności,
Kontakt z firmami transportowymi na terenie Europy,
Codzienna współpraca z magazynem, weryfikowanie stanów magazynowych oraz rejestrowanie danych,
Obsługa systemu SAP.
Wymagania:
Min. 4 lata doświadczenia w dziale obsługi klienta;
Dobra znajomość języka angielskiego,
Znajomość języka hiszpańskiego lub niemieckiego byłaby atutem,
Bardzo dobra znajomość systemu SAP,
Znajomość pakietu MS Office,
Dyspozycyjność, elastyczność,
Dbanie o szczegóły.
Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/24695
Opis ogłoszenia
Opis stanowiska:
Profesjonalna obsługa klientów, zarówno telefonicznie jak i mailowo,
Budowanie pozytywnych relacji z klientami będąc na pierwszej linii kontaktu,
Codzienna współpraca z handlowcami, delegowanie zadań,
Dynamiczne reagowanie na pojawiające się problemy, szukanie rozwiązań,
Koordynacja dostaw z Europy, rozwiązywanie pojawiających się niejasności,
Kontakt z firmami transportowymi na terenie Europy,
Codzienna współpraca z magazynem, weryfikowanie stanów magazynowych oraz rejestrowanie danych,
Obsługa systemu SAP.
Wymagania:
Min. 4 lata doświadczenia w dziale obsługi klienta;
Dobra znajomość języka angielskiego,
Znajomość języka hiszpańskiego lub niemieckiego byłaby atutem,
Bardzo dobra znajomość systemu SAP,
Znajomość pakietu MS Office,
Dyspozycyjność, elastyczność,
Dbanie o szczegóły.
Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/24695